dimecres, 21 de març del 2007

quantes blogs tens i quantes mantens..

Fa anys que he començat a fer un blog, que dic un, varis..
Però m'he trobat amb diversos factors que m'han fet anar abandonant.
La primera que vaig començar; penjant alguna foto de la meva gata (com fa tothom) i escrivint quatre idees en guerrilla. És que la web que vaig triar per allotjar la meva web va tenir problemes en situar la seva banner i em desconfigurava totalment el format, vaig anar esperant que solucionessin el seu problema però no va haver-hi manera, de cop l'empresa va canviar l'orientació, ara allotjarien fotografia digital. I per això vaig anar transportant les entrades a un altre espai. Tampoc vaig tenir sort, es va convertir en pagament.
També hi ha efectes que no esperes de tenir un blog, vaig anar al metge i em vaig espantar molt per un diagnòstic i ho vaig escriure al blog, com que signava amb el blog afegit als meus emails, immediatament vaig rebre un munt de trucades i correus d'amics, coneguts i familiars que s'amoïnaven pel meu estat de salut.
Si això li sumem la mandra i la manca de constància... el resultat és, que tinc varies blogs començades amb poques entrades cadascuna..
Per això és molt important triar bé la plataforma on allotjar la blog.

Salutacions

Lídia

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola Lídia,

Veig que ets tota una experta en el món dels blogs. Segur que ens pots donar bones idees a tots aquells que ens iniciem ara.

lida ha dit...

ui noia.. que més voldria.. és molt fàcil començar però mantenir-ho requereix constància..
de totes maneres... moltes gràcies!!

ens veiem!!

Eva ha dit...

tens tota la raó... jo almenys n'he començat 5 per diversos motius.. i s'han anat perdent en el ciberespai.

eva