dilluns, 9 d’abril del 2007

43 coses per fer referent a web 2.0
(en realitat són 38)

bona nit companys...

De les 43 coses per fer referent web 2.0 jo he adaptat i us llisto a continuació les que he portat a terme ( i suposo que la majoria de vosaltres també... ) m'ho he pres com si fos un test d'anivellament tecnològic en web2.0. a l'enllaç del títol podeu veure els que em queden pendents.. algun dia aconseguiré completar-los tots. Accepteu el repte?

1. Fer una fotografia digital amb la càmara o el mòbil i baixar-la a l'ordinador (fet)
2. Entrar a blogger i crear un bloc (un o varis??) penjar-hi una fotografia. (fet)
3. Registrar-te a bloglines i agregar el teu bloc i RSS subscripcions en un lector. Verifica quantes blocs s'aproximen als teus interessos. (fet)
4. Entra a facebook i observa com serà la propera generació de social Networking. (fet) Però em quedo amb Neurona.
5. Crea un compte a flickr i puja fotografies, etiqueta-les i fes-hi anotacions. (fet)

11. Baixa't el Firefox i compara'l amb l'explorer o Opera. (fet)

13. Revisita Yahoo! i recorda't a tu mateix perquè és més visitat que Google. (fet)

22. Fes-te amb un compte a Del.icio.us i juga amb els favorits i les etiquetes (social bookmarking). (fet)

26. Baixa't un fitxer MP3 al PC o mòbil. Testeja iTunes, LimeWire, Kazaa, o eDonkey. Cerca altre cosa que no sigui música. (fet) faig servir iTunes per fer cerca de podcasts.

27. Escolta un podcast. (fet) és molt bó el de icatfm.

28. Busca casa teva o l'oficina a Google maps. (fet)

29. Busca si la biblioteca pública té web. Segurament trobaràs coses tant interessants com ebooks, música. (fet) m'he aficionat a les antologies de poetes... Pablo Neruda, Rafael Alberti...

30. Canvia el to del teu mòbil per no morir del "susto" si sents el tó per defecte d'una altra persona. (fet)

recompte: 13 de 38... ai, ai... i jo que em pensava que estava al dia...


fins aviat!!

4 comentaris:

jsequero ha dit...

Moltes gràcies per sintetitzar tota aquesta informació. És mol.t interessant.

sequero.blogia.com

lida ha dit...

de res...
m'alegro que ho trobis interessant...
a disposar..

Eva ha dit...

val la pena fer un repàs del llistat i fer.nos una auto-critica del que hem fet i no hem fet.

Jo m'ho apunto...

eva f

mnovoam ha dit...

Molt bo l'article, Lídia! Jo també m'he fet el checklist!