dissabte, 14 d’abril del 2007

Google!!

Google és Deu, o no...
Però cada cop que perdo uns minuts en buscar alguna cosa descobreixo que no paren d'afegir novetats increïbles.
Tot va començar amb gmail i la cosa no ha parat.. d'acord entres a fer servir un correu que és beta i trobes un mon nou.. les carpetes, on són les carpetes? et dessesperes, però quan comences a acostumar-te a afegir etiquetes.. la veritat és tan fàcil de trobar els missatges que no pares de fer publicitat entre coneguts i amics.. vols una invitació a gmail?, et puc enviar una si vols..
Doncs ahir vaig descobrir que sota el meu compte de correu puc agrupar el blogger, les fotos (amb picasa), i puc organitzar els favorits d'una forma que m'agrada més que amb el del.icio.us i afegir feeds de forma molt senzilla. També he trobat el bloc de notes (es poden exportar a qualsevol format i a més es poden compartir amb altres usuaris) i un espai on organitzar i pujar arxius word i excel per organitzar-los i a partir del text editar html o enviar posts directament al blog. (aquest és la primera prova que he fet a veure com va...)
Doncs Google potser no és Deu.. però a mi em sorprén cada cop més la forma en que m'ofereixen solucions al que busco.

salutacions

3 comentaris:

mnovoam ha dit...

Totalment d'acord amb tu, Lídia! Són els meus ídols!

Àngels

lida ha dit...

ei!!
A més de que l'encerten ho estàn comprant tot!!


Lídia

gamirian ha dit...

Correcto!!
Un saludo y un voto de parte de gamirian
http://gsyc.es/~grex/planeta-fundamentos/