dijous, 12 d’abril del 2007

Joost!!

bona nit!!


Ho he aconseguit!! després d'esperar varies setmanes per fi tinc un accés a la versió beta de joost
la imatge i la quantitat d'emisores disponibles és increïble!!
Animeu-vos a entrar.. jo em vaig oferir com a tester i ja hi tinc accés!!
la nostra companya Angels ens ha parlat a la seva blog sobre aquesta televisió online. Lo de les invitacions ja estaré pendent a veure si me'n donen... de moment estic força contenta de la qualitat de la imatge i de l'oferta que s'ofereix.. crec que tot és en Anglés, però així practicarem idiomes.
M'agradaria afegir una mica més d'informació al respecte:
Anteriorment es coneixia el projecte amb el nom en clau The Venice Project. Disposen de 150 treballadors repartits en oficines a 5 països. Assentats a Nova York i Londres.
La qualitat és força bona, això si, l'ordinador cal que tingui unes especificacions mínimes i de tant en tant et surt el missatge "this program is unavaliable in this moment.." però ja se sap.. està en proves..

fins aviat!!



2 comentaris:

mnovoam ha dit...

Oooooooh, Lídia! Estic verda d'enveja! ;-)

Àngels

lida ha dit...

hola!!
he vist on està la opció d'enviar invitacions, però de moment no disposo de cap.. així que ho tingui us ho faré saber...
fins aviat!!